Seminar je potekal v prostorih SNG Opera in balet Ljubljana, udeležilo pa se ga je dvaindvajset baletnih učiteljic in učiteljev iz vse Slovenije. Ob podrobnih razlagah metodike klasičnega baleta se prof. Bliekendaal ni izognil analizi programa osemletnega baletnega izobraževanja, v kateri je podrobno zajel prvi dve leti. Njegove besede so poudarjale spoštovanje, odgovornost in dar, ki ga nekateri imajo, drugi žal ne. A otrokom je potrebno pustiti plesati, rasti, se razvijati, v obojestranski izmenjavi se tako učita oba – učenec in učitelj.
»Mental, physical, emotional« so bile tri čarobne besede, ki naj učitelje vodijo pri pouku. Udeleženci seminarja so tako prejeli neprecenljive napotke, ki jih bodo lahko uporabljali pri svojem praktičnem delu.
Prof. JOHN BLIEKENDAAL je svoje baletno znanje pridobival pri prof. Jürgenu Otteju na Academy of Dance v Arnheimu, študij pa nadaljeval pri Hansu Brenni v Kopenhagnu, Roselli Hightower v Cannesu in Soulamifu Messererju v Moskvi.
Plesal je z Royal Ballet of Flanders in Ballet of the 20th Century Mauricea Béjarta ter kot gost solist v različnih baletnih ansamblih v Nemčiji. Nastopil je na prestižnih gala koncertih v Nemčiji in drugih evropskih državah.
Po zaključeni profesionalni karieri je bil imenovan za umetniškega direktorja in koreografa baletnega ansambla Theater Oberhausen v Nemčiji. Od leta 1987 deluje na ArtEZ School of Dance v Arnheimu na Nizozemskem, kjer kot pedagog specialist poučuje klasično baletno tehniko, pas de deux, repertoar in metodiko po tradicionalni moskovski metodiki GITIS, kjer je specializacijo tudi opravil. Hkrati prevzema različne vodilne funkcije znotraj plesnega oddelka, od leta 2006 je tudi glavni svetovalec za razvoj talentov znotraj te institucije ter predava na seminarjih na profesionalnih baletnih šolah v Španiji, Avstriji, Nemčiji, Italiji in na Madžarskem, če omenimo le nekatere.
Leta 2003 je ustanovil sklad ARDT za podporno mladim baletnim plesalcem. Deset let je sodeloval s priznanim pedagogom prof. Karolom Tóthom, ki ga je nekaj dni pred smrtjo imenoval za svojega naslednika na mestu umetniškega in pedagoškega direktorja mednarodnega baletnega seminarja v Wolfseggu v Avstriji.
Kot koreograf je ustvaril več kot sto različnih plesnih kompozicij tako za profesionalne ansamble kot baletne šole.
V domačem mestu Arnheimu je bil nagrajen za izjemen prispevek kot ustanovitelj in predsednik sklada, ki skrbi za mlade plesalce in organizira mednarodne gala koncerte za promocijo in pomoč na nadaljnji baletni poti.